Kawasaki K3VLS serisi, KAWASAKI HYDRAULIC’in yeni orta basınç pompasıdır. K3VLS özellikle yük duyarlı kontrol ve elektronik deplasman kontrollu uygulamalar göz önüne alınarak tasarlanmıştır. KAWASAKI’nin uzun yıllar süren araştırma ve saha tecrübeleri sonucunda, verimliliği ve basitliği göz önünde bulunduran bir anlayışla, pazardaki en gelişmiş pompa olmak üzere tasarlanmıştır.
Avantajlar
- Daha Verimli: Yüksek verimlilik, sadece tam yükte değil, kısmi yüklerde de verimliliği rakiplerinden daha yüksektir, aynı şartlarda daha az enerji tüketir.
- Daha Sessiz: Artırılmış piston sayısı ve yeniden tasarlanmış iç yapısıyla, rakiplerinden çok daha sessizdir, çalışma konforunu artırır.
- Daha Kompakt: rakiplerinin benzer ürünlerinden daha kısadır, daha az yer kaplar, makine boyutlarında küçülme sağlar
Özellikler
- 50, 65, 85, 105, 125 ve 150 cc deplasmanlarda
- 280 bar çalışma basıncı
- Farklı deplasman kontrol seçenekleri; Yük duyarlı, basınç duyarlı, tork limit kontrolü (güç regülasyonu), elektronik deplasman ve basınç kontrolü
- Tandem bağlantıya uygun
- K3VLS50
- K3VLS65
- K3VLS85
- K3VLS105
K3VLS50
Deplasman | cc3 | 50 | |
Basınç Değerleri | Sürekli | MPa | 28 |
Maksimum | MPa | 35 | |
Gövde Basıncı | MPa | 0,1 Sürekli / 0,4 Maksimum | |
Hız Değerleri | Sürekli | min¯¹ | 2.700 |
Basınçlandırılmış Emiş | min¯¹ | 3.250 | |
Gövde Hacmi | L | 0,8 | |
Yağ Sıcaklık Aralığı | ⁰C | -20⁰ -95⁰ | |
Yağ Viskoz Aralığı | cSt | 10 – 1.000 | |
Kirlilik Seviyesi | level | ISO 4406 – /18/15 | |
Tahrik Torku (Nm) | SAE A | 123 | |
SAE B | 380 | ||
SAE B-B | 435 | ||
SAE C | – | ||
SAE C-C | – | ||
SAE D | – | ||
Ağırlık | kg | 21 | |
Eylemsizlik Momenti | kg.m² | 2,89 x 10¯ᵌ | |
Tork Direnci | N.m/rad | 4,56 x 10⁴ | |
Kaplama | Kırmızı Sentetik Reçine Astarı |
K3VLS65
Deplasman | cc3 | 65 | |
Basınç Değerleri | Sürekli | MPa | 28 |
Maksimum | MPa | 35 | |
Gövde Basıncı | MPa | 0,1 Sürekli / 0,4 Maksimum | |
Hız Değerleri | Sürekli | min¯¹ | 2.600 |
Basınçlandırılmış Emiş | min¯¹ | 3.000 | |
Gövde Hacmi | L | 1,0 | |
Yağ Sıcaklık Aralığı | ⁰C | -20⁰ -95⁰ | |
Yağ Viskoz Aralığı | cSt | 10 – 1.000 | |
Kirlilik Seviyesi | level | ISO 4406 – /18/15 | |
Tahrik Torku (Nm) | SAE A | 123 | |
SAE B | 380 | ||
SAE B-B | 435 | ||
SAE C | 435 | ||
SAE C-C | – | ||
SAE D | – | ||
Ağırlık | kg | 25 | |
Eylemsizlik Momenti | kg.m² | 5,30 x 10¯ᵌ | |
Tork Direnci | N.m/rad | 5,26 x 10⁴ | |
Kaplama | Kırmızı Sentetik Reçine Astarı |
K3VLS85
Deplasman | cc3 | 85 | |
Basınç Değerleri | Sürekli | MPa | 28 |
Maksimum | MPa | 35 | |
Gövde Basıncı | MPa | 0,1 Sürekli / 0,4 Maksimum | |
Hız Değerleri | Sürekli | min¯¹ | 2.500 |
Basınçlandırılmış Emiş | min¯¹ | 3.000 | |
Gövde Hacmi | L | 1,2 | |
Yağ Sıcaklık Aralığı | ⁰C | -20⁰ -95⁰ | |
Yağ Viskoz Aralığı | cSt | 10 – 1.000 | |
Kirlilik Seviyesi | level | ISO 4406 – /18/15 | |
Tahrik Torku (Nm) | SAE A | 123 | |
SAE B | 380 | ||
SAE B-B | 435 | ||
SAE C | 435 | ||
SAE C-C | – | ||
SAE D | – | ||
Ağırlık | kg | 31 | |
Eylemsizlik Momenti | kg.m² | 6.77 x 10¯ᵌ | |
Tork Direnci | N.m/rad | 6.79 x 10⁴ | |
Kaplama | Kırmızı Sentetik Reçine Astarı |
K3VLS105
Deplasman | cc3 | 105 | |
Basınç Değerleri | Sürekli | MPa | 28 |
Maksimum | MPa | 35 | |
Gövde Basıncı | MPa | 0,1 Sürekli / 0,4 Maksimum | |
Hız Değerleri | Sürekli | min¯¹ | 2.300 |
Basınçlandırılmış Emiş | min¯¹ | 2.640 | |
Gövde Hacmi | L | 1,7 | |
Yağ Sıcaklık Aralığı | ⁰C | -20⁰ -95⁰ | |
Yağ Viskoz Aralığı | cSt | 10 – 1.000 | |
Kirlilik Seviyesi | level | ISO 4406 – /18/15 | |
Tahrik Torku (Nm) | SAE A | 123 | |
SAE B | 380 | ||
SAE B-B | 435 | ||
SAE C | 558 | ||
SAE C-C | 702 | ||
SAE D | – | ||
Ağırlık | kg | 37 | |
Eylemsizlik Momenti | kg.m² | 9,85 x 10¯ᵌ | |
Tork Direnci | N.m/rad | 1,32 x 10⁵ | |
Kaplama | Kırmızı Sentetik Reçine Astarı |